Monday, December 6, 2010

کولی


نباید وقت داشته باشم بیایم اینجا
قاعدتا نباید بیایم اینجا و بنویسم. اما راستش من زیاد از این قول دادنهایم به خودم خیری ندیده ام. پس لااقل می گذارم همین شما تک و توکی که به بلاگم سر می زنید بدانید کجایم
من چطورم؟
خوب به دنبال یک ذره آرامشم این روزها
و در نتیجه در دلشوره مدام!!
دلشوره ای که مرا یاد سال کنکور لعنتی ام می اندازد
فصل فاینال است و من باید درس بخوانم و مخصوصا از یکی از این کورسهایی که گرفته ام باید بالای ب بگیرم. تمام آینده من به همین یک نمره بسته است
دیگر اینکه این روزها به تغییر کد پستی فکر می کنم و به اینکه در این به زودی 26 سالی که از خدا عمر گرفته ام این 13 امین کد پستی من خواهد بود. هر دوسال از عمرم را در یک خانه سپری کرده ام. هر دو سال.من رسما خانه بدوشم
به وسایلم نگاه می کنم که همین 5-6ماه پیش از جعبه در آوردم و حالا باید دوباره بسته بندی کنم. دوباره کارتنهای خالی. دوباره روزنامه باطله. باید دسته چک جدید سفارش بدهم. و آدرسم را در تمام آدرس لیستها عوض کنم.
به کجا!؟ خوب جالبترین بخش داستان زندگی من این است که تقریبا تا لحظه آخر هیچوقت مطمئن نبوده ام چه می شود. درست مثل یک کولی اصیل که نداند ایستگاه بعدی اش کجاست
من منتظر بادم و برف
وقتی برف ببارد می روم
این را خوب می دانم

مریم
16آذر89
آمریکا


5 comments:

  1. سلام مریم جان خدا قوت متشکرم از اینکه وب لاگ منو اد کردی منتظرم انشاالله هروقت که برات امکان پذیر بود ببینی و نظر بدی امیدوارم هرکجا که هستی و هر کجا که میری موفق و سربلند باشی

    ReplyDelete
  2. ای جان
    ایشالله که این دفعه هم بری یه جای خوب و خوش
    امتحانت رو هم من مطمئنم با موفقیت کامل پشت سر می ذاری و به این نگرانی می خندی
    گفتی 26 سال . یادم خودم افتادم
    جدی جدی چقدر راحت از عمر آدم می گذره
    یه وقتی فکر می کردم اگه 26 که هیچ از 25 سالم بگذره چقدر باید متفاوت باشم
    اما
    :D
    خوش باشی خانومی
    با آرزوی سلامتی
    مرسی از خبر دادنت

    ReplyDelete
  3. من در زندگین فقط یک بار اسباب کشی کردم و اصلا دلم نمیخواد دوباره این تجربه تکرار شه و به نظر من تو کلا اسطوره ی صبر و تحملی، البته قضیه ی اسباب کشی به کنار همیشه بودی.

    And yeah, while moving, books ARE the biggest pain in the ass!!!!

    ReplyDelete
  4. ما خانه بدوشان غم ِ سیلاب نداریم

    ReplyDelete
  5. نمیدونم چرا وقتی متنت رو خوندم یاد ترانه بی سرزمین تر از باد قمیشی افتادم....کولی بودن هم یه حسنه ..اگر رود حرکت نکنه و یه جا بمونه میشه مرداب...رود که باشی باید همیشه بری...جاری باش،کولی باش،اما همیشه آزاده باش...که هستی

    ReplyDelete