Friday, May 1, 2009

I was broken


I was broken

در خود شکسته بودم
I was tired now I’m bound

خسته بودم و حالا آماده رفتنم
My head is off the ground

سرم را بلند کرده ام
For a long time I was so weary

تا مدتها خسته ومانده بودم
Time will decide, but before

زمان قضاوت خواهد کرد.اما پیش از آن
No one loves the nighttime at the door

هیچکس دوست نمی دارد شبانگاه در آستانه در
haunted by the things I’ve been yeah

گرفتار آن چیزهایی شود که مرا تسخیر کردند
Stuck between the burning light and the dusty shade

گرفتار میان نورهای سوزان و سایه های محو

Said I, used to think the past was dead and gone;

گفتم.همیشه فکر می کردم گذشته مرده و رفته است
But I was wrong, so wrong

اما اشتباه کردم.خیلی اشتباه کردم
Whatever makes a flower makes you strong, makes you strong; yeah

هرچه گلها را می سازد تو را قوی خواهد ساخت.آری تو را قوی خواهد ساخت
At my time I’ve melted into many forms

در زندگی ام درقالب های مختلف ذوب شدم
From the day that I was born, oh.

از روزی که به دنیا آمدم. آه!
But I know there's no place to hide;

اما می دانم هیچ محلی برای پنهان شدن نیست
Stuck between the burning shade and the faded light

گرفتار میان سایه های سوزان و نورهای کم جان

I was broken for a long time

مدتها در خود شکسته بودم
But it’s over now

اما همه چیز تمام شده
Said I was broken for a long time

گفتم.مدتها در خود شکسته بودم
But it’s over now

اما همه چیز تمام شده

Yes and you, yeah you walk these lonely streets and people stare

آری و تو. بله تو این کوچه های تنهایی را قدم زدی و مردم خیره ماندند
People stare

مردم خیره ماندند
There are some fools that just count in and I do pretend;

تنها چند نادان حرفی زدند که من وانمود می کنم(آنها را ندیده ام)

And I’m free from all the things that saved my friend

و من رهایم از همه آن چیزهایی که دوستم را نگاه داشت
And I was there to the end. yeah

و آنجا بودم تا پایان.بله!
I know I can take the moon

می دانم می توانم ماه را در دست بگیرم
Stuck between the burning shade and the faded light

گرفتار میان سایه های سوزان و نورهای کم جان

And I was broken for a long time

و من مدتها در خود شکسته بودم
But it’s over now, it’s over now

ولی حالا همه چیز تمام شده.همه چیز تمام شده
Mm it’s over now, now, now

همه چیز تمام شده
It’s over now, it’s over now.

همه چیز تمام شده
It’s over now, now, now

...
پی نوشت:این ترانه را این روزها زیاد گوش می کنم.حس عجیب و آشنایی به من می دهد

No comments:

Post a Comment