Friday, April 30, 2010

270-S Washington DC


از پیچ ورودی اتوبان270 که گذشتم نور آفتاب روی صورتم افتاد.قاب شده میان سبزی بلند. رقصان بود و سبک و در سرمای صبح عجب گرم بود و دوست داشتنی. یادت می آید که گفته بودی هیچ چیز من به آدمیزاد نرفته. خوب! راست گفته بودی. آفتاب که بر تنم نشست برای یک آن حس کردم که زنده ام و بعد...بعد دلم شکست و تا خود کالج پارک دلم تیر می کشید و چشمهام از اشک خیس بود. این همه زندگی اینجا برای من نفس گیر می شود گاهی.گاهی دلم هوای سنگین می خواد. گاهی دلم آسمان دودی می خواهد.دلم می خواهد از کنار دیوارهایی رد شوم که رویش کسی به یادگار نوشته باشد :"این نیز بگذرد!" شاید آن وقت ایمان بیاورم
مریم
10اردیبهشت89
آمریکا

5 comments:

  1. غریبی، درد بی‌درموووون غریبی
    الآن دارم روضه می‌خونمااا
    رفیق بی‌خیال
    ما رو هم یاد غریبی‌هامون انداختی

    ReplyDelete
  2. خصوصی
    سلام
    مریم جان ... تا به حال این را نخواسته ام از تو
    الان هم از دل خوشم نیست که می خواهم ...
    می شود ÷ست جدید مرا بخوانی و بیبینی تو هم برداشت آرزو را داری از متن من ؟!ا
    من همه وجودم و بودنم توهین نکردن به بقیه هست ...
    احساس می کنم به کسی توهین نکرده ام اما انگار جور دیگری برداشت شده است ...
    و هم این که آمده ام از تو بخواهم این گونه برداشت نکنی که این گونه انگیزه نداشته ام ...
    احساس می کنم به شدت دارم از این پست تحقیر می شوم ...
    عذر می خوام اگر این گونه دعوتت کردم
    ...
    به امید خدا
    خوش باشی

    ReplyDelete
  3. سلام
    ممنون مريم عزيز
    توضيحاتت دقيقا به گونه اي تحليل آن آدمي بود كه در من حلول كرد و ان ها را نوشت ... و البته صد در صد مسووليتش با من هست ... و مي پذيرم ولي واقعا قصد بي ادبي نگاري نداشته ام ... يا توهيني يا بي احترامي اي ... من آدم اين اخلاقيات سخيف نيستم ... اما آن آشفتگي را چرا بايد سانسور مي كردم ... ؟!ا
    نمي دانم الان كه مي خوانمش بيشتر هم دوستش دارم ... خب آن شب اين طوري بايد حرف مي زدم ... هر چه غير آن مي گفتم دروغ بودم ...
    ...
    به هر حال ممنون از توضيح درست و مفيدت ...
    به اميد خدا
    خوش باشي

    ReplyDelete
  4. سلام عزيزم:به 270 شمال يه سري بزن!!!! بخدا دلت وا ميشه.مثه جاده هاي ايرانه.... به اميد ديدار

    ReplyDelete
  5. این دلتنگی هات رو بذار توی جعبه درش رو ببند ..اشکهات رو هم...بیار با خودت که من همه رو به نقد جان خریدارم عزیز...منتظرتم

    ReplyDelete