Saturday, August 21, 2010

Boys are stupid!


It didn't hurt when you chose her over me
But you know what really kills me?
after that long lecture that you gave me about how much you trust me and honor me
that I'm the only one who knows the real you
That you are the only one who knows the real me
and how easy it is for us to spend time together and have fun
and how important it is to keep our relationship
You chose me to be the vary person who tells her that you are in love her!
Come on!...In the whole world you fell in love with her,
her; my "best friend"
.
.
.
And that was exactly what I did
.
.
.
Just for your future records: please keep in mind that Girl always tells her BFF who she is in love with!

Maryam

P.S. that was the story of a man who lost his best friend and his love at same day


9 comments:

  1. بله خوب...اینجوریه دیگه انگار طومار وفای به عهد رو خیلی وقته پیچیدن...فقط باید گفت فاجعه است...حداقل من اینطور فکر میکنم

    ReplyDelete
  2. می بینم که دیگه جهت مخاطب بین المللی پست می ذاری


    ;-)

    ReplyDelete
  3. Oops! That sucks! You want me to come kick his butt?! (Since I know you're too gentel, nice and classyto do that!)

    ReplyDelete
  4. مریم جان ببخشید از اینکه که کامنت بی ربط به مطلبی که نوشتی می نویسم . من الان دچار یک وضعیت خنده دار شدم دیروز از کارم اخراج شدم و فردا مسافر کربلام . فقط خواستم خداحافظی کنم از شما و عمه ها .به یادتون هستم

    ReplyDelete
  5. @ani
    امیدوارم همه اینها فقط با اتفاقی خوب در زندگیت جبران بشه. سفر بی خطر و مواظب خودت باش
    @آرزو
    همین براش کافی که هر دو رو ازدست داد. درضمن من دارم رو اون جنبه از وجودم کار می کنم نگران نباش
    ;)

    ReplyDelete
  6. توی پستت قبل رفتن گفته بودی یه خانواده ای میخان بیان دیدنت که ازشون متنفری- چی شد؟ اومدن؟ چی کار کردی؟اینو واسه این می پرسم که منم چند روز دیگه همچین مشکلی دارم:(

    ReplyDelete
  7. @یاس
    دو نفرشون اومدن که من مخصوصا از یکیشون بدم میاد. خوب حال اون یکی رو توفرودگاه گرفتم. یعنی خواست سر به سرم بذاره من هم جوابش دادم. بعدش هم هرکاری کردن که یعنی دعوتم کنن تحویل نگرفتم.از اولش گفته بودم خونه اونا نمیرم و تا آخرش هم پای حرفم موندم
    نکته:اگر کسی رو نمی خوای ببینی هیچ رودروایسی نداشته باش. این وقت و زندگی خودته و حق داری درباره اش تصمیم بگیری. اگرکسایی هستن که می خوان به این دیدار مجبورت کنن و نمی خوای دلشون رو بشکنی خیلی محترمانه بهانه بیار و بهشون بفهمون که مایل نیستی این آدمها رو ببینی

    ReplyDelete
  8. یعنی هرچی دعوتت کردن نرفتی؟ احتمالم ندادی که ممکنه دوری و دوستی و این حرفا؟ آخه به من پیغام دادن که خیلی دلتنگمن!!
    نکته: شوخی اول ادما شاید گاهی برای لبراز محبت و مثلا عوض کردن فضا باشه!

    ReplyDelete
  9. مریم
    اینجا رو دوست دارم
    همیشه میخونمش
    خیلی اتفاقی دیدم اینجا


    یه کامنت اشتباهی گذاشتم
    مال اینجا بود
    این خانواده که میگی شامل مادر و پدره؟

    ReplyDelete