Thursday, June 3, 2010

Days go by


گاهی که دلم برای خودم تنگ میشه تو تنهایی خودم جشن میگیرم.برای خودم بلند بلند آواز می خونم تازگی ها رقصیدن هم به این روتین اضافه شده.البته رقصیدن که چه عرض کنم بیشتر ورجه ورجه است!آخه آدم تو تنهایی خودش دل و دماغ قر دادن که نداره.فوق فوقش ورجه ورجه کنه.این روزها زیادی آمریکایی شدم و موسیقی کانتری گوش میدم.ترانه های ساده این سبک رو دوست دارم. من و یاد موسیقی محلی خودمون می ندازه.این اون چیزیه که این چند روزه گوش میدم و باهاش ورجه ورجه می کنم.اسمش رو گذاشتم موسیقی اسبابکشی
مریم
14خرداد88
آمریکا

4 comments:

  1. اولین گام برای استقلال از نوعی دیگر مبارک
    انشاالله خونه جدید برات خیر داشته باشه و روزی برسه که واسه خونه خودت چشم روشنی بیاریم
    خوشحالم خوشحالی عزیزم

    ReplyDelete
  2. honey eshkal nadare manam in modat az in kara ziyad mikonam makhsoosan shabhayi ke bidar mimo0namo mikham dars bekhoonam!vaghti khaste misham gher midam music gosh midam kerme ke khabid miram dars mikhoonam!tabiyiye..

    ReplyDelete
  3. راستی خیلی وقته آپ کردم اما نخوندیشا.........:(

    ReplyDelete
  4. این روزها زیادی آمریکایی شدم


    امیدوارم زیادی آمریکایی نشی که نشناسیمت :دی

    ReplyDelete